On Air
Autoři neologismu normcore: Umělci a spotřební značky se dnes chovají stejně
On Air
Autoři neologismu normcore: Umělci a spotřební značky se dnes chovají stejně
Radio Wave
Spotřební značky změnily realitu do té míry, že k jejímu popisu potřebujete teoretika umění. Observace pěti bývalých studentů, kteří za krize vymýšleli v New Yorku slogany pro reklamní agentury, dala vzniknout několika analytickým zprávám o městské každodennosti, kterou jako skupina K-Hole publikovali zdarma v několika souborech pdf. Při tom se jim povedlo vymyslet neologismus roku, který se stal také nejgooglovanějším trendem – #normcore.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Chaos Magic. Autoři neologismu normcore přichází se zprávou o...
On Air
-
Jednej lokálně, mysli globálně? V naší kultuře už máme na víc, myslí si kurátor Fotograf Festivalu
Akcent
-
Deska týdne od Vampire Weekend: Vřelost a technicismus
Deska týdne
-
Jen co odstartoval nový školní rok, papírnictví zažívají nápor zákazníků. O co je největší zájem?
Zprávy pro Královéhradecký kraj
-
Vybavit děti do škol je dražší. Útraty za sešity nebo psací potřeby jsou vyšší o desítky procent
Zprávy ČRo Olomouc