On Air
Ateliér bez vedoucího: Chceme jiný model vzdělávání, než je tradiční „mistr a učedník“
On Air
Radio Wave
„Profesoři se dostanou na školu za zásluhy, za to, že se dlouho pohybují v uměleckém prostředí. Během přijímacích řízení moc nemluví o tom, jakou strukturu by výuka měla mít. Předkládají své práce, jako by to měl být důkaz, že budou dobrými učiteli. Tenhle zvyk by se měl změnit,“ shrnuje pocity studentů stojících za iniciativou Ateliér bez vedoucího jeden z jejich zástupců Jiří Žák.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Malování obrazu by mělo být jako zdravé vaření, říká Vladimír Kokolia
Vizitka
-
Když si žáci můžou vybrat učitele, respekt je podmínkou, aby...
Dopolední Radiožurnál
-
Kristina Žantovská: Glosa o zlých učitelích
Glosa Plus
-
„Vláda škrtla středoškoláky, dáváme jim najevo, že nás nezajímají.“
Souvislosti Plus
-
Až 21 tisíc učitelů se odmítá účastnit kariérního řádu, tvrdí iniciátor petice
Pro a proti
-
Ondřej Vaculík: O hrubosti, o nevrlosti
Ranní úvaha
-
„Hlavně ať to není infantilní,“ říká architekt Ondřej Tuček o tom, jak má vypadat škola
Bourání
-
Šetřit v podfinancovaném vysokém školství není úspora, ale sebepoškozování, říká děkanka
Ranní interview