Host Radiožurnálu
Děti potřebují podporu, výsledky ve škole jsou závislé na úrovni rodiny, připomíná dětský psycholog Mertin
Host Radiožurnálu
Radiožurnál
Když má rodina problémy, tak dětem poskytují podporu jejich spolužáci, trenéři, vedoucí kroužku. To ale během covidu nebylo. „Najednou, když všechno vypadne, tak to může být pro dítě složité,“ vysvětluje dětský psycholog Václav Mertin. Nyní se ale děti po prázdninách vrací do škol a psycholog věří, že to nejhorší je za nimi. Mohl způsob výuky na dálku u dětí ovlivnit jejich schopnost učit se? A jaký bude začátek školního roku po roce a půl, kdy se do školy tolik nechodilo?
Jan Pokorný
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Dětský psycholog Václav Mertin: S laskavostí a vlídností dojdeme ve výchově dál
Noční Mikrofórum
-
Držitel ceny Zlatý Ámos: Děti jsou informacemi přehlcené, učitel by je měl vést. Klíčová je důvěra
Host Lucie Výborné
-
Dítě ve školce bije ostatní. Co dělat? Změna školky je až...
Žurnál servis
-
Pedagog: U dětí zasažených pandemií může být častější neúcta k normám
Souvislosti Plus
-
Školní inspektor Zatloukal: Zavřené školy ovlivní perspektivy dětí
Interview Plus
-
Děti trestané fyzicky často mívají později problémy s chováním, říká psycholog Václav Mertin
Blízká setkání
-
„Bezmoc a bezradnost.“ Rodiče dětí mají problémy sehnat ve velkých městech školku
Seriál Radiožurnálu
-
Jak být rok v covidu dobrým rodičem? „Naše rady a doporučení přestávají fungovat,“ říká psycholožka
Houpačky
-
Největšími odpůrci samoživitelek jsou ženy, upozorňuje zakladatelka Klubu svobodných matek
Host Radiožurnálu