Žurnál servis
Telefon šéfovi po pracovní době brát nemusíte. Ani ten služební
Žurnál servis
Telefon šéfovi po pracovní době brát nemusíte. Ani ten služební
Radiožurnál
Musí být zaměstnanec na telefonu, když mu volá šéf? Tento problém řešil Žurnál servis na základě případu ženy, která měla spor se svým nadřízeným. On po ní požadoval soukromé telefonní číslo, ona mu ho nechtěla dát – všechno podstatné chtěla mít od zaměstnavatele písemně, třeba v mailu. Může zaměstnanec odmítnout sdělit firmě telefon, na kterém je k zastižení? Odpovídal právník poradny pro zaměstnance Českomoravské konfederace odborových svazů Tomáš Palla.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Nedodržení výpovědní doby: může vás vyjít draho
Žurnál servis
-
Důchodce z Poděbrad rok a půl sledovala StB. Soudruzi mysleli, že objevili superagenta CIA
Příběhy 20. století
-
Do sluchátka se zpočátku neříkalo haló a první spojovatelky hovorů byly ženy. Proč?
Všudykuk Jany Rychterové
-
Home office nespasí vaše pracovní životy
Prolomit vlny
-
Petr Hartman: Anabáze ministra vnitra Rakušana se šifrovaným telefonem
Názory a argumenty
-
Sladění rodiny a kariéry podle lidovců
Pro a proti
-
Zaplatil jsi Daně?
Kapesný