Zaostřeno

Občas jsme pro klienty hromosvodem. Křičí a musíme volat policii, přiznává šéfka neziskovky

Zaostřeno

Občas jsme pro klienty hromosvodem. Křičí a musíme volat policii, přiznává šéfka neziskovky
plyšový medvídek

Plus

„Ve službách, jako jsou asistované kontakty, k nám přicházejí klienti, kteří se už rovnou zlobí,“ vysvětluje šéfka organizace Host Alžběta Candia Muñoz. „Zlobí se na tu situaci, do které se dostali, zlobí se na partnera a my fungujeme trošku jako hromosvod. Klienti na nás někdy křičí, jsou hodně nepříjemní, někdy si musíme volat policejní ochranu. Vždy musíme pracovat ve dvou, to jsou poměrně hodně složité situace,“ dodává.
Martina Rasch

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • O dialog. Mikoláš 365 anebo host. To jsou například neziskové organizace, které pracují s dětmi a s rodinami. Ve fázi často drsného rozpadu mezi rodiči je nezřídka dlouhodobý konflikt a mnohdy i násilí. Takové rodiny přicházejí do těchto organizací nejčastěji na doporučení soudu anebo orgánu sociálně-právní ochrany dětí. Dá se tak říct, že doplňují státní služby. Přesto nezřídka bojují o přežití. Jak práce s ohroženými dětmi vypadá? Co je na ní nejnáročnějším? Jak přesně jsou takové neziskové organizace, které pomáhají dětem ohroženým zevnitř rodiny, financované a proč neustále balancují na hraně zániku? I to bude tématem v nadcházející půlhodince. K poslechu zve Martina Raš.

  • Zaostřeno.

  • Tady vlastně buďto jsme s většími dětmi anebo teda s dospělými, ale neděláme tzv. rodičovská dialogy.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají