Vizitka
Říkáme tomu „Čučel“. Jakub Dvorský popisuje, jak vznikají počítačové hry jeho studia Amanita Design
Vizitka
Vltava
Každou počítačovou hru, kterou jeho studia Amanita Design pustí do světa, testuje Jakub Dvorský stovky hodin. Vizuální kvality „games“ mu pomáhají ohodnotit i jeho dvě malé děti. „Výtvarno i hudba jsou pro nás důležité, hry ručně kreslíme i animujeme,“ řekl ve Vizitce v rozhovoru s Ondřejem Cihlářem.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Žádný mobil a tablet! Ke hraní je třeba děti pošťouchnout, říká autorka projektu Vraťme děti do hry
Host Radiožurnálu
-
Miloslav Disman a jeho dramatické hodiny
Archiv Plus
-
Petr Nikl: Fascinuje mě to, čemu nerozumím, a uspokojuje mě výsledek, za který nemohu
Vizitka
-
Počítačové hry přináší i mnoho dobrého. Někdy je lepší děti v hraní spíš podporovat, říká psycholog
Dopolední host
-
Vidět na vlastní oči vysněnou architekturu je absolutní adrenalin, přiznává teoretik architektury
Hovory
-
Dětský psycholog Michal Božík: Zaslouží si počítačové hry s bojovou tematikou jednoznačné odsouzení?
Jak to vidí...
-
„Hry jsou základem společnosti, dějí se v nich reálné věci,“ říká herní vědec Espen Aarseth
Otevřené hlavy
-
Virtuální realita pro vaše uši. Nasaďte si sluchátka a propadněte se do snového světa binaurální hry
Současná hra