Věda Plus
Nejvíc se toho ve škole naučí ti, co mluví. Pomáhá i otázka „proč si to myslíš“, doporučují vědci
Věda Plus
Plus
Pět týdnů od začátku školního roku si už děti zvykly na každodenní režim a stihly se seznámit se svými novými učiteli a učitelé zase s žáky. Čeští výzkumníci se zajímali o to, nakolik je důležitá ve třídách komunikace a argumentace žáků a zda má vliv na to, kolik se toho naučí.
Martina Rasch
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Přetěžujeme žáky? V matematice neučíme na střední škole to, co dřív na základní, říká pedagog
Debaty Plusu
-
Stále hledáme štěstí. Proč se vyhýbáme nepříjemným emocím a jaké problémy to způsobí?
Balanc
-
Petr Šabata: Česko pokročilo vstříc moderní negramotnosti
Názory a argumenty
-
„K mediální výchově nám chybí podklady, vůbec nevíme, jak ji učit,“ říkají pedagogové
On Air
-
Českotěšínská Základní škola Pod Zvonek testuje nový způsob...
Křížem krajem
-
Jak budovat vztah žáků k dějepisu? Učit je bádat nebo začít od současnosti, navrhuje historik Činátl
Dvacet minut Radiožurnálu
-
„Vláda škrtla středoškoláky, dáváme jim najevo, že nás nezajímají.“
Souvislosti Plus
-
Jak si poradit s češtinou: Umíme jazyk vysvětlit?
Seriál týdne pod Ještědem