Ve vlastní šťávě
Ve vlastní šťávě: Šermování na sociálních sítích
Ve vlastní šťávě
Ve vlastní šťávě: Šermování na sociálních sítích
Radio Wave
Doby, kdy nejpoužívanějším marketingovým nástrojem hospodského byla dřevěná tabule natřená načerno a kousek bílé křídy, spláchnul čas. S nástupem „těch internetů“ a hlavně sociálních sítí, které nerozlišují mezi jedincem podnikavým a jedincem, který si čistě soukromě jen tak sem tam ublogne nebo postne nějaké to selfíčko s hvězdou místní diskotéky, se změnila i marketingová strategie hospodských. A co když ne?
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
V „bezpečí“ s Whisperem. Přesně ví, kde jste, i když s tím...
Děrné štítky
-
Petr Voldán: Sociální sítě? Spíš kýbl
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Dschinghis Khan
Hvězdy, hity, legendy
-
Koubský: Digitalizujme komunikaci státu s občany, ale jenom s těmi, kteří to chtějí
Online Plus
-
Ve vztahu s OnlyFans: Záchrana během covidu i neprůhledný byznys
Šeptem
-
Na rande „naslepo“ vždy na veřejné místo a hlavně o tom někomu řekněte, radí majitelka seznamky
Host Dopoledne pod Ještědem
-
Jan Němec: Příběhy jako mentální cukr
Ranní úvaha