Studio Leonardo
Politolog Baines: Kořeny politického marketingu hledejte v Británii. Margaret Thatcherovou učili, jak snížit tón hlasu
Studio Leonardo
Plus
Co to je politický marketing a jak se změnil během posledních dekád? „Rozdíl mezi standardním a politickým marketingem je ten, že politický marketing je ve skutečnosti hybrid mezi marketingem a propagandou,“ říká ve Studiu Leonardo britský politolog Paul Baines, proděkan University of Leicester. (Repríza z dubna 2023.)
Lenka Pištěková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Změna klimatu jako hra? Lidé si díky prožitku pamatují věci déle, uvádí herní vývojář
Studio Leonardo
-
Architektka: Naši předkové dávali rádi na odiv majetnost. Jejich domy ale bývaly zdobené jen zpředu
Leonardo Plus
-
Michopulos: „Politiku lži“ vymyslel Netanjahu a k dokonalosti dovedl Trump. Teď se o to snaží Babiš
Osobnost Plus
-
Demokracie sice ohrožena není, ale důvěra ve férové volby ano, tvrdí politolog
Magazín Leonardo
-
„Nestačí lajky na Facebooku a kulturní moc v médiích, musíte vyhrát volby,“ říká politolog Lilla
Otevřené hlavy
-
Politická reklama je jedním z nejdůležitějších témat dnešní doby, říká Alex Tait
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Petr Kukal: Pří tweetování za Ministerstvo kultury je pro mě nejpodstatnější zkušenost básníka
On Air
-
„Naučila jsem se ignorovat velikosti a respektovat tělo.“ S Pavlínou Louženskou o návrhářské módě
Šatníky
-
Houby drží v podzemí až třetinu ročního objemu světových emisí. Uhlík teče vlákny jako potrubím
Laboratoř
-
Meteor o vzorcích z Marsu, sledování epidemie satelity a nejslavnějším psu
Meteor