Speciál
Výstavba části D4 formou PPP je poctivě připravená, stát si dal záležet, chválí Šindelář zdopravy.cz
Speciál
Plus
Mezi Příbramí a Pískem má do roku 2024 vyrůst nový úsek dálnice D4. Stavbu stát tentokrát nechá na soukromých firmách, kterým bude následně platit za její provoz a udržování. Česká republika by měla ve finále zaplatit bezmála 18 miliard korun. Podle odborníka na dopravu Jana Šindeláře stát sice ve finále zaplatí o něco víc, než kdyby šel tradiční cestou, výhodou je ale rozložení splátek do delšího časového údobí a záruka údržby dálnice.
Jan Bumba, Zuzana Marková
Hosty byli:
Martin Borovka, generální ředitel Eurovia CS
Jan Brázda, ekonom z PwC
Jan Šindelář, odborník na dopravu, server zDopravy.cz
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Co na podzim postavili, teď likvidují. Testy na dálnici D48 ukázaly, že silnice nemá nutnou kvalitu
Zprávy ČRo Olomouc
-
Sůra: Vlakem z Prahy do Liberce to trvá jako před sto lety. Dopravní strategie je jen seznam přání
Chyba systému
-
Tisíce tun směsi denně, takové jsou parametry chystané výrobny asfaltu na okraji Českých Budějovic
Zprávy z jižních Čech
-
Soud řeší spor o sesuv půdy na dálnici D8. „Pravdu se nikdo...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Emoce dopravou trpících obcí se využívají pro stavbu předražené dálnice D3, tvrdí zastupitelka
Pro a proti
-
Zahájení stavby silničního obchvatu Rychnova nad Kněžnou se pravděpodobně přesune až na rok 2027
Zprávy pro Královéhradecký kraj
-
Strojvedoucí mají rozhodně delší směny a jejich únava je tady znát, myslí si bývalý šéf ČD Šíp
Zaostřeno
-
Na úzkokolejku na pomezí jižních Čech a Vysočiny se vrátí vlaky. Nový dopravce je připravený vyjet
Zprávy z Vysočiny