Seriál Radiožurnálu
Radiožurnál
Pro filmové plátno objevil Evu Holubovou či Milana Štaindlera. „Ten většinou přišel o půl hodiny pozdě. Neuměl text, ale to nevadilo, protože si střihnul Spejbla a Hurvínka nebo Felixe Holzmanna nebo Luďka Sobotu a lidi se koukali na něj, jak baví,“ vzpomíná režisér Tomáš Vorel na dobu ještě před utvořením kolektivu Sklep. „Nesnášeli jsme divadlo a umění, to pro nás byla sprostá slova. My jsme se bavili, a když to bavilo i ostatní, byli jsme nadšení,“ líčí jeho atmosféru.
Martin Hrnčíř
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Točí film o rozhlase a sovětské invazi. „Tehdy se lidé začínali bavit, nemazali se s tím,“ říká Mádl
Host Radiožurnálu
-
Edgar Allan Poe: Maska rudé smrti. Úkryt před morovou pandemií se stane děsivou pastí
Hororové povídky
-
Anna Polívková nejraději mluví pohybem. „Pramení to z mojí malé schopnosti vyjadřovat se slovy“
Blízká setkání
-
Ivan Štern: První Horníčkovy Hovory H z roku 1967
Ranní úvaha
-
První filmový Hobit vypadal jako Mach a Šebestová, usmívá se kurátor výstavy Světy české animace
Host Lucie Výborné
-
Struktura kůže i tvar kyčlí. Pro film Úsvit maskéři vymodelovali herečce Křenkové těhotenské břicho
Seriál Radiožurnálu
-
Host: Denis Šafařík, herec a nově také filmový režisér
Noční Mikrofórum
-
Producent Jaroslav Bouček. Nebýt jeho odhodlání, nemáme Babí léto či Je třeba zabít Sekala
Stříbrný vítr
-
Česká romantická komedie není ani vtipná, ani o lásce. Kdy se to změní?
Vlna