Quest
Česká budovatelská strategie Nebuchadnezzar připomíná devadesátky i kouzlo virtuálního stavění
Quest
Radio Wave
Dvoučlenné tuzemské studio Nepos Games v minulých dnech vydalo svou prvotinu, budovatelskou strategii Nebuchadnezzar. Jak těžké bylo navázat na klasiky žánru, jako série Caesar či Pharaoh, a proč si studio vybralo zrovna oblast Mezopotámie, prozradí v rozhovoru vývojář Josef Hájíček.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Láska, smrt a game studies. Herní klub se snaží kultivovat diskuzi o videohrách
Quest
-
Svratka má nové naučné stezky
Zprávy z Vysočiny
-
„Hry jsou základem společnosti, dějí se v nich reálné věci,“ říká herní vědec Espen Aarseth
Otevřené hlavy
-
Architektura reciprocity. Neptejme se, jaká architektura je, ale především, co způsobuje
Mozaika
-
Varhaník Adam Viktora: Dobrý hráč na varhany by měl poznat alespoň sto nástrojů
Vizitka
-
Výběr týdne: Nobelista Fosse, brownfieldy, folklór v designu, regionální galerie shání kurátory
Akcent
-
S Radkem Baborákem o J. V. Stichu-Puntovi, lesním rohu a české hornové škole
Akademie
-
Přímou inspirací rozdělovských věžáků byl nerealizovaný projekt pro Paříž, říká kurátor Roman Hájek
Host Radiožurnálu
-
Apetýt: host Jan Hanák
Apetýt