Příběhy slavných značek
McDonald’s: Fastfoodové impérium založil i nezaložil podnikatel s českými kořeny
Příběhy slavných značek
Dvojka
Kdo si myslí, že po 50 nemůže udělat „díru do světa“, tak je na omylu. Zářným příkladem je Ray Kroc. Do svých 50 let byl řidičem sanitky Červeného kříže, pianistou, realitním makléřem, prodejcem papírových kelímků či multimixérů. Jednoho dne ho zaujala velká objednávka na 40 multimixerů, a tak se na objednatele jel osobně podívat. Byli jimi bratři Richard a Maurice McDonaldové, majitelé restaurace v San Bernardinu v Kalifornii.
Jitka Škápíková
Vypráví: Jan Kovařík
Připravili: Daniel Mrázek, Karolína Škápíková
Dramaturgie: Magdalena Šorelová
Zvukový mistr: Tomáš Gsöllhofer
Zvukový design: Jiří Litoš
Režie: Jitka Škápíková
Premiéra: 26. 2. 2019
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Z lega postavil i sochu Svobody. „Dívky ale na lego nezabírají,“ směje se majitel unikátní sbírky
Host Radiožurnálu
-
František Křižík. Tramvaj doplnil i světelnou fontánou
Příběhy z kalendáře
-
Tomáš Sedláček: McDonald's je symbolem toho ne se najíst, ale...
Pro a proti
-
Jak složit Rubikovu kostku pod 8 vteřin? „Mám v hlavě písmenkové schéma,“ směje se český rekordman
Host ve studiu
-
Burda: módní časopis a světové vydavatelství vzniklo kvůli nevěře
Příběhy slavných značek
-
Báli jste se? A jak jste se do sebe zamilovali? ptají se školáci pamětníků. Sbíráním příběhů se učí dějepis
Příběhy 20. století
-
Prodavačka ze supermarketu: Samozřejmě se nákazy bojím, nemá ale cenu na to myslet a stresovat se
Seriál Radiožurnálu
-
Proč si mravenci atta pěstují vlastní houby? Podívejte se na video s mravenčí dálnicí
Zvídavec Evy Sinkovičové