Příběhy slavných značek
Hašlerky: Destinky nikdo nechtěl. Pomohla změna receptury i jména
Příběhy slavných značek
Dvojka
Tvrdý bonbon pro zmírnění chrapotu a kašle údajně vymyslel v roce 1877 hamburský lékárník. Nazval je Caruso podle zpěváka, kterému prý pomohly zachránit koncert.
Jitka Škápíková
Autorka pořadu: Jitka Škápíková
Spolupracovali: Jan Kovařík a Světlana Lavičková
Účinkuje: Jan Kovařík
Dramaturgie: Magdalena Šorelová
Zvukový mistr: Tomáš Gsöllhofer
Zvuková spolupráce: Jiří Litoš
Premiéra: 2019-10-08
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Hašlerka
Slovo nad zlato
-
Na začátku byl průstřel stehna. Příběhy slavných značek: Coca-Cola
Příběhy slavných značek
-
Melodii, náladu i základ textu pro Háj modřínů si Karel Kahovec půjčil od zpěváka Johnnyho Hortona
Písničky z cizí kapsy
-
Bartolomějská noc: Zvěsti o krvavé svatbě vedly k chaosu na pohřbu habsburského císaře
Historie Plus
-
Ted Heath
To byl swing
-
Kamila Moučková: Z televize odešla ráda. Nechtěla být pouhou loutkou režimu
Osudové ženy
-
Úžasné životy: Karel Gott podle Lucie Bílé
Úžasné životy
-
Břeclavan hraje 20 let – koncert z roku 1974
Na pěknú notečku