Vinohradská 12
Proč České dráhy utrácely nejvíc za reklamu v médiích Agrofertu? Šlo o vlastníka, říká reportérka ČRo
Vinohradská 12
Plus
Státní dopravce České dráhy utrácí neobvykle velkou část peněz za reklamu v médiích skupiny Mafra. Vydavatelství, které patří do holdingu Agrofert ze svěřenských fondů premiéra Andreje Babiše (ANO), od roku 2015 inkasovalo od ČD více než 112 milionů Kč. To je násobek toho, co získaly jiné mediální domy. Podle svědectví bývalého šéfa ČD navíc byl na upřednostnění Mafry „zájem“. Lenka Kabrhelová mluví s reportérkou Radiožurnálu Markétou Chaloupskou.
Lenka Kabrhelová
Editace: Matěj Válek
Rešerše: Zuzana Kubišová
Zvukový mistr: Martin Hůla
Hudba: Martin Hůla
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Očkování a dezinformace: Dezinformační aktivita se zvyšuje. Chybí nám státní kampaň, říkají experti
Seriál Radiožurnálu
-
Hlídač státu Bláha: Úřady hájí Babišův konflikt zájmů do krajnosti, u jiné firmy by do rizika nešly
Osobnost Plus
-
Půjčka pomůže obci Milý s finančními problémy po bývalém starostovi. Rozvoj obce na 10 let zablokuje
Zprávy Českého rozhlasu Region
-
Andrej Babiš: Divím se, že lidé nemají radost z toho, že je...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Podnikatelé si média kupují jako atomový kufřík. Mafra se nejspíš ocitne v jiných rukou, míní Klimeš
Interview Plus
-
Bývalému hradnímu kancléři Mynářovi hrozí obžaloba. Podle policie se dopustil dotačního podvodu
Zprávy ze Zlínského kraje
-
Zprávy ČRo Olomouc
-
Českobudějovická diecézní charita vybrala v Tříkrálové sbírce více než 11 milionů korun
Zprávy z jižních Čech