Osobnost Plus

Očekávejme kampaň plnou polopravd. Političtí marketéři pracují s emocemi a nejvíc funguje strach, vysvětluje sociolog Kostelecký

Osobnost Plus

Očekávejme kampaň plnou polopravd. Političtí marketéři pracují s emocemi a nejvíc funguje strach, vysvětluje sociolog Kostelecký
Tomáš Kostelecký, sociolog

Plus

Fenomén veřejné lži se ve 2. kole právě probíhajících prezidentských voleb začíná zřetelně objevovat. „Dokonce i ve věcech, kde mi rozum zůstává stát,“ říká host Osobnosti Plus sociolog Tomáš Kostelecký, také zástupce ředitele Sociologického ústavu Akademie věd.
Barbora Tachecí

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Má slovo Barbora Tachecí. Začíná pořad osobnost. Plus.

  • Na prvním kole prezidentské volby ho překvapila spíš nečekaná férovost jednotlivých kampaní. Před dvěma měsíci bych očekával, že ta volební kampaň bude daleko negativnější a možná špinavější, prohlásil a připustil, že před druhým kolem se situace může změnit. Sociolog a zástupce ředitele Sociologického ústavu Akademie věd Tomáš Kostelecký. Můj dnešní host. Vítejte.

  • Dobrý den. Dobrý den. A děkuji za pozvání a hezký den z plusu přeje Barbora.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají