Osobnost Plus
Očekávejme kampaň plnou polopravd. Političtí marketéři pracují s emocemi a nejvíc funguje strach, vysvětluje sociolog Kostelecký
Osobnost Plus

Plus
Fenomén veřejné lži se ve 2. kole právě probíhajících prezidentských voleb začíná zřetelně objevovat. „Dokonce i ve věcech, kde mi rozum zůstává stát,“ říká host Osobnosti Plus sociolog Tomáš Kostelecký, také zástupce ředitele Sociologického ústavu Akademie věd.
Barbora Tachecí
Přepis epizody
-
Má slovo Barbora Tachecí. Začíná pořad osobnost. Plus.
-
Na prvním kole prezidentské volby ho překvapila spíš nečekaná férovost jednotlivých kampaní. Před dvěma měsíci bych očekával, že ta volební kampaň bude daleko negativnější a možná špinavější, prohlásil a připustil, že před druhým kolem se situace může změnit. Sociolog a zástupce ředitele Sociologického ústavu Akademie věd Tomáš Kostelecký. Můj dnešní host. Vítejte.
-
Dobrý den. Dobrý den. A děkuji za pozvání a hezký den z plusu přeje Barbora.