Online Plus
Penězi, nebo osobními údaji? Zpravodajské weby hledají udržitelné financování a následují Seznam, tvrdí Koubský
Online Plus
Plus
Uživatelé zpravodajského serveru iDNES.cz si nově budou muset vybrat, jestli si zaplatí předplatné, nebo dají souhlas s využíváním osobních údajů pro cílení reklamy. „U médií je tradičním zdrojem příjmů reklama. Cílená reklama je výnosnější než necílená. Možná to není hezká situace, možná to netěší čtenáře, ale ekonomická realita taková je,“ konstatuje v pořadu Online Plus vědecký redaktor Deníku N Petr Koubský.
David Slížek
Přepis epizody
-
Varování, které odolá kvantovým počítačům, moderování obsahu na sociální síti x problémy. No víte, já či bytů a platby za necílení.
-
Klamy na dalším českém serveru. To jsou témata pravidelného přehledu dění ve světě počítačů a internetu, kterým vás také dnes provází David Slížek.
-
On-line plus.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Uživatel nad svými daty kontrolu nemá, říká datový novinář Cibulka o metodě Pay or Okay
Online Plus
-
SoundCloud ani Tumblr svým uživatelům nic nedluží
Děrné štítky
-
Petr Hladík: Nakupování na internetu
Rozhlasový sloupek
-
Narazili jste na internetu na závadný obsah? Nahlaste ho na linku STOPonline.cz
Síťovka
-
Cesta za láskou na internetové seznamce může skončit i exekucí
Dobré odpoledne z Českých Budějovic
-
Reklamky vás sledují, státy blokují
On Air
-
Babiš zuří. ANO řeší korupční chobotničku
Vinohradská 12
-
Prolomit vlny: Chceš „na kluka“? Zaplať víc!
Prolomit vlny
-
Vědec: Evropská města jsou pro autonomní vozy noční můra
Leonardo Plus
-
Internet je dobrý sluha a pomocník, na druhou stranu se může stát i zlým pánem
Radioporadna