Online Plus

Jsou podcasty dočasnou módou, nebo se lidé skutečně naučili více poslouchat?

Online Plus

Jsou podcasty dočasnou módou, nebo se lidé skutečně naučili více poslouchat?
Sledujeme pro vás volby

Plus

Svůj podcast má už téměř každé médium, vydává je řada firem i nezávislých tvůrců. Všechno, co potřebujete vědět o fenoménu podcastů. Připravil a moderuje David Slížek, v premiéře jste pořad mohli slyšet 6. února.
David Slížek

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Svůj podcast má už téměř každé médium. Vydává je řada firem nezávislých tvůrců, ale svou podcastovou show také mají. Vévoda a vévodkyně ze Sussexu nebo Michelle Obamová. Jde o dočasnou módu, nebo se lidé skutečně naučili více poslouchat? To je téma pravidelného pořadu o dění ve světě počítačů a internetu, kterým vás dnes provází David Slížek.

  • On-line plus.

  • U mikrofonu vítám samozřejmě stále na dálku našeho pravidelného komentátora, redaktora deníku n Petra Koubského. Vítej. Petře. Ahoj. Dobrý den. A naším dnešním hlavním hostem je podcastový expert, analytik ČRo Adam Javůrek. Vítej taky. Adame. Ahoj. Pánové. Podle statistiky, kterou jsem našel na serveru podcast Inda jste insider, existuje právě teď na světě přes 1800000 podcastů. Našel jsem taky další statistiku, a to, že americký podcastový trh má hodnotu kolem 10 až 11 miliard dolarů, tedy měl tuto hodnotu v roce 2020 a každoročně v následujících letech má růst o čtvrtinu. Jsou to vysoká čísla, nízká čísla nebo jaká čísla?

Více z pořadu