Online Plus

Fleet - časově omezené tweety

Online Plus

Fleet - časově omezené tweety
Online Plus

Plus

Nová komunikační služba Twitteru. Konec seznamky Lide.cz na Seznamu.cz. Google mění podmínky pro ukládání dat svých uživatelů. Využití dronů při doručování zásilek.
David Slížek

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Doručování nákupů dronem je ještě roky daleko. Google ruší bezplatné ukládání souborů. Server lidé CZ po 23 letech končí a na Twitteru můžete psát zprávy, které samy zmizí. To jsou témata pravidelného přehledu dění ve světě počítačů a internetu, který vás i dnes provede David Slížek.

  • On-line plus.

  • My stále natáčíme přes internet na dálku. A já tedy na dálku přes internet zdravím našeho pravidelného komentátora, redaktora deníku n Petra Koubského. Vítej. Petře. Ahoj. Davide. A my se rovnou vrhneme na některé události, které přinesly uplynulé dny. Twitter začal nabízet novou možnost komunikace. Jde o tzv. v Leedsu, což jsou zprávy, které se po 24 hodinách samy smažou. Spíš než klasické tweety připomínají tzv. příběhy z Facebooku či Instagramu. Mohou obsahovat text, obrázek či video. Nyní je možné retweetovat nebo na ně klasický odpovídat. Uživatel na ně může reagovat emotikonem anebo poslat autorovi přímou správu. Pokud má adresát jejich příjem povolený po 24 hodinách, pak v Leeds sám zmizí. Uživatelé Twitteru uvidí v lítý účtů, které sledují v novém panelu v horní části domovské obrazovky. Autor v Leedsu pak může sledovat, kdo z uživatelů se na jeho Frýd podíval. Twitter začal v líté celosvětově uvádět do provozu v mobilních aplikacích pro Android a iOS, mají být k dispozici během několika dní. Petře, toto je věc, která na Twitteru dosud nebyla. Twitter vždycky se vyznačoval tím, že byl vlastně trošičku odlišný třeba od jiných sociálních sítí, ať už třeba limitem počtu znaků, které se daly napsat apod.. A teď vlastně začíná opravdu do velké míry kopírovat příběhy, které jsou s námi na Facebooku nebo na Instagramu. Tedy zprávy, které, na které se vlastně nedá úplně reagovat tak, jak jsem asi uživatele Twitteru zvyklí a které se tedy po 24 hodinách smažou. A podle Twitteru mají sloužit hlavně k vyjádření nějakého aktuálního pocitu, komentáře nebo něčeho podobného. U patří taková věc podle tebe na Twitter?

Více z pořadu