Názory a argumenty
Petr Holub: Strach spotřebitelů z budoucnosti a jak ho překonat
Názory a argumenty
Plus
Další pokles spotřebitelské důvěry vzbudil v médiích pozoruhodný ohlas. Sociologa může potěšit, že se novináři a jejich zákazníci zajímají o takové speciální studie. Není však divu. Spotřebitelé hledí v dubnu do budoucnosti s největší nedůvěrou od druhé poloviny roku 2012, kdy dosáhla svého dna minulá finanční krize.
Petr Holub
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Češi podle průzkumů věří ve zlepšení ekonomické situace. Mohlo by ale být i lépe, namítá ekonom
Řečí peněz
-
Šlerka: Šiřitelé konspirací mají pocit, že ví víc než ostatní
Interview Plus
-
Ekonomka Švihlíková: Optimistické prognózy budoucnosti jsou ošidné. Přesto už vidíme světlo na konci
Jak to vidí...
-
Václav Souček: Konečně?
Glosa dne aneb Co týden dal
-
To je šílené! Češi vyhodí 30 % toho, co nakoupí, děsí se šéfka Potravinové banky
Blízká setkání
-
Objektivitu jsme zúžili na pseudovyváženost. Novináři často jen mechanicky měří čas, říká Moravec
Chyba systému
-
Petr Holub: Mzdový zločin a inflační trest
Názory a argumenty
-
Dezinformace šířili na začátku pandemie trollové, na podzim už reální lidé jako Trump, říká sociolog
Hovory