Náš host
Ne každý zájezd se musí vydařit. Víte, jak ho reklamovat?
Náš host
Plzeň
Zpožděný let, ztracená zavazadla, nebo jiný hotel a pokoj, než ten, který jste si zaplatili. To vše se dá reklamovat. Víte jak a kolik na to máte času? A jaké jsou tedy nejčastější důvody k reklamaci zájezdu?
Veronika Albrechtová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
„Lidi už jsou dnes proti reklamě odolnější,“ myslí si Jitka...
Host do domu
-
Patrick Zandl: Máme konzervativního zákazníka a prostředí...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Ondřej Tichota, poradce pro komunikaci Evropského spotřebitelského centra
Host Dopoledne pod Ještědem
-
Jakub Kynčl: Roušky i ve 30 stupních? Po prvotní euforii z cestování čeká lidi zklamání
Jak to vidí...
-
Má cestovní kancelář povinnost poskytnout slevu z nedokončeného pobytu?
Reportáže Radiožurnálu
-
Plaveš v penězích?
Kapesný