Mozaika
Nový milník v příjmech designérů. Andrés Reisinger prodal virtuální nábytek během několika málo minut za ohromující částku
Mozaika
Vltava
Internet a sociální sítě obrovským způsobem ovlivňují také svět designu a architektury, ať už v jejich prezentaci nebo prodeji. S novými možnostmi, posouvání vizuálních technologií a především se vznikem Instagramu jako ultimátní vizuální platformy se stal digitální obraz fetišem a dekorem. V tomto smyslu vznikl nový fenomén fiktivních interiérů a nábytku, které jsou od počátku svého vzniku určeny pouze k virtuální konzumaci a použití.
Adam Štěch
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Podcast má každý a ještě jich přibude. Nám jde o důležitá témata, říká Skalický z Vinohradské 12
Interview Plus
-
Digitální móda už není jen pro film a hry. Jak se obléká a kdo ji tvoří?
Modeschau
-
Expert: Facebook už mladé zpátky nedostane. Změna by mohla odradit i jeho starší cílovou skupinu
Online Plus
-
Digitální disidenti upozorňují na stigmatizaci. Český dokument obhajuje právo na analog
On Air
-
Co kdyby to fotila Jarcovjáková? Jak by vypadaly fotky architektury, kdyby nemusely být dokonalé?
Spot
-
Výstava o moderním automobilovém designu je k vidění v Guggenheimově muzeu v Bilbau
Mozaika
-
Memy jsou označované jako jednotky kulturní informace
ArtCafé
-
Analýza sociálních sítí pomohla v objasnění atentátů z 11. září nebo při dopadení bin Ládina
Studio Leonardo