Modeláři
Storíčka, mentoring, PR. Je propagace kapel opravdu nutně o střetu DIY a byznysu?
Modeláři
Radio Wave
Tereza Odehnalová a Marek Mikič nezastírají, že by se nezlobili, kdyby se NotAnAgency (NAA) stala prostředkem jejich obživy. Je ale možné zastupovat kapely na hudebním trhu a udržet si étos kamarádství a přístupu, který se neřídí primárně financemi a komerční poptávkou? Tyto i jiné otázky si v NAA kladli nejen během pandemických měsíců, kdy své aktivity začali zviditelňovat a dočkali se i zvýšeného zájmu ze strany hudebníků.
Banán, Viktor Palák
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Jen marketing, nebo pořád skvělý nápad? Mardoša, Kyšperský a...
On Air
-
Emoce z jejích koncertů se zařezávají do morku kostí. Elvin Brandhi nevěří v ticho
Modeláři
-
Hrozí z poslechu nových soutěžních songů tinnitus? Startér radí: noste špunty!
Startér
-
Svérázná písničkářka tUnE-yArDs miluje ukulele a chaos
Deska týdne
-
Děrné štítky: Tablety vyprodány!
Děrné štítky
-
Na Bandcampu nás fandové umí ocenit nejen srdíčky, říká hudebnice. Obchod ale oznámil změny
Akcent
-
Čeladná láká na ostatky a repliky z kostry sv. Jana Nepomuckého
Odpolední interview
-
WYFE a Fourtuna žijí svůj sen
ArtCafé
-
Co přinesl leden. Sedmé nebe s Martou Kloučkovou
Sedmé nebe