Jak to vidí...
Josef Šlerka: Třetina Čechů vůbec nesleduje zpravodajství. Do budoucna to může být velký problém
Jak to vidí...
Dvojka
Nadační fond nezávislé žurnalistiky analyzoval český mediální trh, například typologii tuzemských konzumentů zpravodajství. Co vyplynulo z průzkumu agentury Median a co to vypovídá o Češích?
Zita Senková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Josef Šlerka: Další uragán? A co s tím? Lidé jsou zprávami přesyceni. A mladí chtějí zábavu
Jak to vidí...
-
Vztah médií a politiků bude vždy napjatý, neměl by ale být neurotický
Vinohradská 12
-
Kdo bude investovat do zahraničního zpravodajství? Český zpravodaj na cestě vypadá jako batůžkář
Přes čáru
-
Server ROMEA.cz získal nejvyšší hodnocení v žebříčku Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky
O Roma vakeren
-
Programování ve veřejném zájmu. Poslechněte si, jak pracují dataři iROZHLASu
Dataři
-
Média podle většiny Čechů nejsou nestranná. Politici tím veřejnost léta masírují, říká expertka
Bruselské chlebíčky
-
Dlažební kostky, bubínky a slzný plyn. Jaké byly protesty proti zasedání MMF v roce 2000?
Po sametu
-
Chlebíčková aféra byla akce odboje s podílem předsedy protektorátní vlády, myslí si historik Groman
Jak to bylo doopravdy