Jak to vidí...
Josef Šlerka: Politické strany musí nazdobit nevěstu
Jak to vidí...
Dvojka
Politické strany se snaží před volbami přilákat potenciální voliče a udržet už rozhodnuté. Pro politický marketing využívají i sociální sítě, které jim k tomu nabízejí ideální prostor. I o tom hovoří datový analytik Josef Šlerka.
Jan Burda
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Jan Vávra: Kampaň k prezidentským volbám - plná rozporů a...
Názory a argumenty
-
První svobodné volby. Místo Facebooku plakáty, nastupující superstar Klaus a euforie června 1990
Po sametu
-
Za úpadkem preferencí sociální demokracie nestojí pouze...
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Hůř už sociálním demokratům být nemůže, cokoliv udělají, může...
Pro a proti
-
Lidé kandidátky příliš nečtou. Rozhodují sympatie, všímá si expertka na politický marketing Hejlová
Jak to vidí...
-
Čekání na prezidenta #29
Chyba systému
-
Václav Souček: Kudy kam, a s kým
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Babiš pomáhá vládě a současně vláda pomáhá Babišovi, myslí si politolog Hloušek
Osobnost Plus
-
Změna názvu a loga - pomůže to resuscitovat sociální demokracii?
Souvislosti Plus
-
Postavit na Ústecku proti Bartošovi Babiše byl dobrý tah hnutí ANO, hodnotí expertka na marketing
Speciál