Jak to vidí...
Josef Šlerka: Placený obsah je klíčový recept, jak srovnat zpátky kvalitu soukromé žurnalistiky
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Jak novináři hledají cestu z mediální krize aneb Solutions Journalism
Dobrá vůle
-
Jiří Berounský: Přemýšlíme nad zprávami v médiích, anebo jim...
Názory a argumenty
-
Pojem „fake news“ je ryze současný. Lživé, podvržené zprávy se ale mezi lidmi šířily vždycky
Dopolední host
-
Prolomit vlny: Vypravěč pohádek Soukup je pro smích, ostatní média by se u něj ale mohla inspirovat
Prolomit vlny
-
Objektivitu jsme zúžili na pseudovyváženost. Novináři často jen mechanicky měří čas, říká Moravec
Chyba systému
-
Šéfka RRTV: Víc než Vanessa mi vadí Sanitka 2
On Air
-
Budoucnost tištěných médií? Přežijí pouze bezplatná, odhaduje...
Pro a proti
-
Dobré zprávy
Ranní úvaha