Jak to vidí...
Fialův nákup v Německu? Trapné, špatně načasované, ale hlavně bez řešení, míní expertka na PR Hejlová
Jak to vidí...
Dvojka
Srovnávací nákup premiéra Petra Fialy v českých a německých supermarketech je stále živé téma v komunikačních kruzích. Jak video hodnotili experti na marketing? „Ani pro mě nebylo jednoduché to dokoukat. Když pominu trapný formát i načasování, postrádám jakýkoli návrh řešení,“ říká na Dvojce expertka na strategickou komunikaci Denisa Hejlová. V audiozáznamu ještě vysvětlí, zda umělá inteligence sníží hodnotu lidské práce, i to, jak funguje krevní oběh slovenské demokracie.
Denisa Hejlová, Zita Senková
Přepis epizody
-
ČRo dvojka uvádí pořad, jak to vidí.
-
Vám dobrý den přeje Zita Senková. Naladili jste si pořad aktuální publicistiky. Dnešním hostem, jak to vidí, je Denisa Hejlová, vedoucí centra pro strategickou komunikaci Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy a skupiny pro umělou inteligenci. Křik. Já vás vítám. Dobrý den. Dobré ráno. Zajímat mě bude například to, zda sníží umělá inteligence hodnotu naší práce a jak funguje krevní oběh slovenské demokracie. Přeji nerušený poslech.
-
Paní Hillová, vy jste se vrátila ze čtrnáctidenní cesty po Japonsku. Byla sice soukromá, nicméně asi vám to nedalo a navštívila jste dvě univerzity v Japonsku. Vy tam máte vlastně takový spolek bývalých studentů a absolventů japonských univerzit. Pokud se nepletu, tak jste se viděli poprvé po pěti letech kvůli pandemii koronaviru. To je neuvěřitelné.