Jak to vidí...
Expertka Hejlová: Influencer marketing? Ubránit se mu je velmi těžké. Regulace státu pokulhává
Jak to vidí...
Dvojka
Reklama je konstanta lidského věku. Vyhnout se jí je dnes téměř nemožné. I proto, že stále více firem využívá k sebeprezentaci nebo k propagaci svých výrobků služeb influencerů na sociálních sítích. Jakou budoucnost má tento způsob reklamy? Jsou dnešní digitální tvůrci féroví? Expertka na strategickou komunikaci Denisa Hejlová v audiozáznamu ještě vysvětlí změny ve vizuální identitě některých firem a přiblíží, jak vypadala reklama dřív.
Denisa Hejlová, Zita Senková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Denisa Hejlová: Nová sociální síť Threads by měla být v Evropě spuštěna už zítra. Musk zuří
Jak to vidí...
-
Podvodná reklama je od té skutečné k nerozeznání. Na YouTube se šíří lavinovou rychlostí
Online Plus
-
Projekt Ověřovna: Internetem koluje mnoho nepravdivých informací. Jak se v nich vyznat?
Jak nenaletět
-
Spotřebitelská poradna: práva prodejce a spotřebitele podle nového zákona
Host Dopoledního expresu
-
Four Chambers: I porno má svoji indie scénu
On Air
-
Podcast má každý a ještě jich přibude. Nám jde o důležitá témata, říká Skalický z Vinohradské 12
Interview Plus
-
Prolomit vlny: Veřejnost si nic nemyslí, veřejnost totiž...
Prolomit vlny