Jak to vidí...
Denisa Hejlová: Prezidentská kampaň musí být agresivní. Špína a kostlivci ze skříní se začnou tahat po Vánocích.
Jak to vidí...
Dvojka
Pomalu se rozbíhají kampaně prezidentských kandidátů. Jaké kampaně vůbec zabírají? Umírněné, pozitivně laděné? Anebo naopak dravější, akčnější, agresivnější? Jaké jsou nejčastější taktiky, čím se vás snaží kandidáti ovlivnit? Specialistka marketingové komunikace se v audiozáznamu zamýšlí také nad národní debatou kandidátů, sledovaností zpravodajství a odtajňuje praktiky influencerů.
Denisa Hejlová, Zita Senková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Expertka Alžběta Králová: Novinkou prezidentské kampaně je masivní podpora neúspěšných kandidátů
Jak to vidí...
-
Pavel Fischer: Řada voličů mě nevolila z obavy, že by vyhrál Andrej Babiš. Jako neúspěch to nevnímám
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Jak číst předvolební průzkumy? Přimhuřte oči, nesledujte čísla, ale výšku sloupců, radí sociolog
Speciál
-
Datový novinář: U vládních stran se mluví přinejmenším o nevýhře. Skutečným poraženým je ale levice
Téma dne
-
Vše je kampaň. A v politické show je Zeman jako ryba ve vodě,...
Pro a proti
-
Podívejte se na novoroční glosy kandidátů na prezidenta
Názory a argumenty
-
Čekání na prezidenta #24
Chyba systému
-
Tak rozdělené USA nikdy nebyly. Je to studená občanská válka, tvrdí publicista Dušan Neumann
Interview Plus
-
Václav Souček: Nadhled
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Kampaň, kam se podíváš. Proč nevěřit všemu a jak se z občanů dělají voliči
Urny