Interview Plus
Vodík je budoucnost, hlavní ekologický problém jsou třicet let stará auta, říká Peleška z Toyoty
Interview Plus
Plus
Auta se spalovacími motory by na českých silnicích mohly nahradit nejen elektromobily, ale i vozy na vodíkový pohon. „Technologii palivových článků – použití vodíku pro syntézu s kyslíkem a výrobu elektrické energie, která následně pohání vůz – vidíme jako něco přelomového. Vidíme to jako budoucnost,“ nastiňuje ředitel českého zastoupení firem Toyota a Lexus Martin Peleška.
Jan Bumba, Michael Erhart
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
E-paliva smysl nedávají. Jsou drahá a rozhodně ne bezemisní, tvrdí zastánce elektomobility
Pro a proti
-
U nás se elektromobil emisně vyplatí až po najetí 130 tisíc kilometrů, uvažuje expert z ČVUT
Interview Plus
-
Výroba syntetických paliv je energeticky mnohonásobně náročnější než těch fosilních, říká odborník
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Pražské lodě by mohly na vodík plout už za dva roky....
Magazín Experiment
-
Nächster Halt Elektromobilität? Verkehrsemissionen verringern, ohne Mobilität einzuschränken
Karbon (DE)
-
Expert na emise: Zcela ekologické není žádné auto. Elektromobily se hodí na kratší dojíždění
Souvislosti Plus