Hovory

Marketing je nástroj destrukce přírody i lidí. Lže, vytrhává věci z kontextu a ty pak zveličuje, varuje šéfka firmy, která se vydala opačnou cestou matteringu

Hovory

Marketing je nástroj destrukce přírody i lidí. Lže, vytrhává věci z kontextu a ty pak zveličuje, varuje šéfka firmy, která se vydala opačnou cestou matteringu
Michaela Thomas, zakladatelka design-packagingového studia Butterflies and Hurricanes

Plus

„Začínala jsem ve zlaté době marketingu v 90. letech, kdy jsme všichni měli pocit, že jsme elita, zpětně viděno jsme ale byli jelita,“ říká Michaela Thomas, zakladatelka design-packagingového studia Butterflies & Hurricanes. Dnes tvrdí, že lidé, příroda a život v souladu se srdcem jsou důležitější než profit a ego, své podnikání tak zakládá na přechodu z marketingu na takzvaný mattering.
Markéta Vozková

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Jde. Příroda a žití v souladu se srdcem jsou důležitější než profit a ego, říká aktivistka v oblasti ekologie a lidských práv Michaela Thomas, ředitelka studia, byl trh s energiemi. U poslechu hovorů, kde byla řeč o cestě od marketingu cateringu, vás vítá Markéta Dousková.

  • Ve studiu ČRo Plus je Michaela Thomas, zakladatelka design Peking nového studia. Ba troufla i s Hurricanes. Vítám vás. Dobrý den.

  • Dobrý den. Děkuji za pozvání. Jaké zásadní momenty vás přivedly k tomu, že jste si řekla, že je potřeba nad 100 marketingovou komunikací uvažovat jinak, než je možná ještě dneska běžné?

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají