Houpačky

Marketing nikotinových sáčků míří zcela evidentně na malé děti, říká adiktolog

Houpačky

Marketing nikotinových sáčků míří zcela evidentně na malé děti, říká adiktolog
Nikotinový sáček

Radio Wave

„Dnešní dospívající žijí ve velmi estetickém světě a už pro ně nejsou zajímavé ‚špinavé' drogy. Dbají o svou sebeprezentaci, chtějí o sobě říkat hezké věci,“ myslí si adiktolog Adam Kulhánek. „Není reálný cíl, že dítě návykovou látku nikdy neužije, to se nestane. Cíl je, aby experimentovalo v co nejpozdějším věku a co nejkratší dobu.“
Michaela Sladká

Přepis epizody

Přepis mluveného slova do textu je prováděn automatizovaným systémem a proto obsahuje mnoho nepřesností. Je určen pouze pro rychlou orientaci a vyhledávání. Nalezené výsledky vyhledávání jsou v přepisu zvýrazněny podbarvením.
  • Houpačky. Houpačky.

  • Magazín pro aktivní rodiče.

  • Houpačky. Magazín pro aktivní rodiče na Radio Wave.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají