Houpačky
Marketing nikotinových sáčků míří zcela evidentně na malé děti, říká adiktolog
Houpačky
Radio Wave
„Dnešní dospívající žijí ve velmi estetickém světě a už pro ně nejsou zajímavé ‚špinavé' drogy. Dbají o svou sebeprezentaci, chtějí o sobě říkat hezké věci,“ myslí si adiktolog Adam Kulhánek. „Není reálný cíl, že dítě návykovou látku nikdy neužije, to se nestane. Cíl je, aby experimentovalo v co nejpozdějším věku a co nejkratší dobu.“
Michaela Sladká
Přepis epizody
-
Houpačky. Houpačky.
-
Magazín pro aktivní rodiče.
-
Houpačky. Magazín pro aktivní rodiče na Radio Wave.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Lydie Romanská: Kletba podle Justiny
Četba na pokračování
-
Hračky sice kupujeme my, ale patří našim dětem. Učí se tak zodpovědnosti, říkají rodiče
Houpačky
-
Psychiatrie by měla být daleko komplexnější, ne jen řemeslo, domnívá se lékařka
Hovory
-
„Chodit za mnou do vězení pro ně muselo být těžké, nebyl jsem dobrý táta.“ Opakovaně trestaný Roman…
Odpustit?
-
Na odstrašovací protidrogové kampani bych se nepodílel, říká režisér seriálu Adikts
Vlna
-
Karel Michal: Krok stranou
Četba na pokračování
-
Petra Soukupová: Kočky
Četba s hvězdičkou
-
Krajina roztavených zvonů
Podvečerní čtení
-
Cobain: 1. díl
Cobain
-
Rozřezaný. Plzeňská kriminálka musela vraha usvědčit na základě částí těla oběti nalezených v řece
Kriminálka