Host Radiožurnálu
Strojvedoucí pracuje 12 hodin v kuse. Některé vlaky už dávno měly dojezdit, upozorňuje zkušený strojvůdce
Host Radiožurnálu
Radiožurnál
K nehodám na železnici dochází stále častěji. Kdo za to může? Projíždí-li strojvůdce místy, kde to zná, může si případných nesrovnalostí na trati všimnout, soudí zkušený strojvedoucí Radek Wenzl. A pomoct prý může i to, pokud strojvedoucí střídá tratě, po nichž jezdí. „Jinak může nastat stereotyp. Když člověk podle drcnutí pozná, kde je, není pozornost úplně stoprocentní.“ Mají české tratě dobré zabezpečení? A proč už jen návěstidla nestačí? Poslechněte si celý rozhovor.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Na Českolipsku vjelo osobní auto pod vlak
Krimipříběhy z kraje pod Ještědem
-
Ideální trasa pro zkušební jízdu kupované ojetiny? Kruhové objezdy, retardéry a dálnice
Radioporadna
-
Vyšší bezpečnost? Musíme lidský faktor nahradit technikou, říká generální ředitel Správy železnic
Dvacet minut Radiožurnálu
-
Švestkové knedlíky aneb koláčky s kadlátkama. Příhodu z Babic nad Svitavou vypráví Zdeněk Junák
Srdcovky Zdeňka Junáka
-
Šotouš není nadávka
Máme hosty
-
HLASUJTE: Měly by mít všechny železniční přejezdy v Česku závory, nebo ne?
Radiofórum
-
Když vlaky jedou
Na cestě