Karel Starý | Foto: Elena Horálková, Český rozhlas

Zatímco známka žáka na škále zařadí, průběžné a slovní hodnocení vede k otázkám, co žákům k naplnění žádaných dovedností chybí. Učitelé jej už využívají při čtvrtletních schůzkách, poukazuje Karel Starý. „Zjišťovat, jak tomu žáci rozumí, je naprostá součást hodnocení, protože hodnotit nelze, aniž bych věděl, na co reaguji,“ hájí pedagog formativní hodnocení proti námitkám časové náročnosti. Jaké techniky práce s porozuměním poskytuje a jak do hodnocení zapojit žáky samotné?
Lucie Výborná

Nejposlouchanější

Radiožurnál

Více ze stanice
Host Lucie Výborné

Host Lucie Výborné

Rozhovory Lucie Výborné. Zajímavé osobnosti mluví o věcech, jimž rozumějí. Své dotazy pokládejte přes formulář na webu.

Více z pořadu

Více z pořadu

Nejposlouchanější

Vybíráme z e-shopu Českého rozhlasu