Glosa dne aneb Co týden dal
Petr Voldán: Novinka - „Brejlovo“, možná „Blechovo“ písmo
Glosa dne aneb Co týden dal
Hradec Králové
Autor dnešní glosy asi nebude osamocený v názoru, že leckdy bývá docela problém rozluštit informace na různých výrobcích nebo podrobnosti v televizních reklamách, které mají být upřesněním kupříkladu o používání doplňků stravy. Důvodem je neskutečně droboučká velikost písma takových informací.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Ve vlastní šťávě: Nový starý zákon o potravinách
Ve vlastní šťávě
-
Truchlozpěv o tom ukrutném moru
Kontexty
-
Jak se správně počítá čtrnáctidenní lhůta k reklamaci? To přesně ví spotřebitelský rádce Josef Černý
Radioporadna
-
Václav Souček: Elaboráty
Glosa dne aneb Co týden dal
-
Hana Hosnedlová: Útoky reklamy
Rozhlasový sloupek
-
Fake news či skrytá reklama. Na táboře v Novém Městě nad Metují se děti učí mediální gramotnosti
Zprávy pro Královéhradecký kraj
-
Podceňovaná cizrna. Žádný všelék, ale nesporné výhody má
Zdraví v cajku
-
Expertka Hejlová: Influencer marketing? Ubránit se mu je velmi těžké. Regulace státu pokulhává
Jak to vidí...
-
O domě u řeky
Ranní úvaha
-
Vladimír Burjánek: Mládí
Nedělní káva