Dobré dopoledne

Na jihlavském mahlerovském festivalu chtějí hrát světoví interpreti. Může za to značka Mahler

Dobré dopoledne

Na jihlavském mahlerovském festivalu chtějí hrát světoví interpreti. Může za to značka Mahler
Jiří Štilec, muzikolog

Vysočina

Pokud bychom použili marketingovou terminologii, tak Gustav Mahler je vynikající obchodní značka. „Nesmírně silná, to se projevilo nedávno, když se prodával rukopis jeho druhé symfonie, cena šla do desítek milionu korun v přepočtu. Mahler znamená moc, a náš festival je neustále bombardován nabídkami, protože Mahler je takový průrazník, ostrá špička, která vytváří výhodnou situaci a řada mezinárodních i světových interpretů by ráda účinkovala na Festivalu hudba tisíců Mahler Jihlava,“ vyprávěl Jiří Štilec z pořádající agentury o své pozici organizátora v Dobrém dopoledni.

Více z pořadu

Ostatní také poslouchají