ArtCafé
Divadlo je jako most, potřebuje pevný břeh i volnost – legenda Iben Nagel Rasmussen je v Praze
ArtCafé
Vltava
Z jakých kořenů vyrostlo a žije antropologické divadlo – divadlo chápané jako laboratoř? Svůj vztah k tomuto fenoménu a tvorbě popisuje Iben Nagel Rasmussen z dánského Odin Teatret a Viliam Dočolomanský ze studia Farma v jeskyni, které se postupně stalo interdisciplinárním tělesem – a do svého portfolia připojilo i film. Divadelní antropoložka a dramaturgyně Jana Pilátová zdůrazňuje, že přístup obou hostů k tvorbě vyžaduje odvahu opustit škatulky i svěrací kazajky kultury.
Hana Malaníková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Nová krev Národního divadla pod kritickou lupou
Reflexe: Divadlo!
-
Divadelní lektoři v roli nahlodávače, kouzelníka nebo chobotnice otevírají dveře divadel
ArtCafé
-
Tyjátr: Plnoletá Divadelní Flora svedla Václava Havla
Tyjátr
-
Kritika vedení první operní scény narůstá. Umělecký šéf Hansen neplní očekávání, míní publicisté
Akcent
-
V polském divadle je možné něco, co by u nás možné nikdy nebylo – skandál, říká režisér Jan Horák
Vizitka
-
Pohřbení zaživa, malování jiskrami nebo práce s nahodilým textem. Jak vypadaly klauzury na AVU?
Universum
-
Daniel Špinar - divadelní režisér
Tandem
-
Slepé skvrny jako divadlo. Studenti DAMU adaptují knihu Daniela Prokopa v kulturním centru Vzlet
On Air
-
Jak se dělá divadlo aneb Pohled za oponu vzniku inscenace hry...
Dopolední Radiožurnál
-
Herec Jan Dolanský: Jsem fantastickej obličej pro cokoli
Blízká setkání