ArtCafé
Jak děti nepřipravit o radost z tvorby? První krok – uchvátit je a ohromit zvukem, pohybem, barvou
ArtCafé
Vltava
Hravost a tvořivost jsou vlastnosti, se kterými se rodíme. Je lepší je kultivovat, nebo nechat svobodně projevit? Jak při umělecké výchově funguje pochvala a kritika? O svých pedagogických zkušenostech hovoří tanečnice Markéta Pucová ze sdružení Roztoč a Dětského studia Altík, hudebník a skladatel Tomáš Fingerland z hudební La školy a výtvarník Otto Kouwen ze spolku Barvolam, který propojuje svět takzvaně mentálně postižených umělců s umělci postiženými akademickým vzděláním.
Hana Malaníková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Jaké hudební dovednosti a styly se obvykle nevyučují na tradičních českých a slovenských základních…
ArtCafé
-
Děkan ostravské Fakulty umění František Kowolowski: Chceme dobré umělce i profesionály
Vizitka
-
Bob Dylan si Nobelovku zasloužil. Kteří muzikanti píší dobrou literaturu a kdo umí hudební romány?
Liberatura
-
Apetýt
Apetýt
-
Není škola jako škola – a co pak ta jazzová, říká oceňovaná skladatelka Balcarová
Hovory
-
Od parodické mše k Händelovým recyklacím. O dějinách napodobování, kopírování a krádeží v hudbě
Akademie
-
Češi: klišé a realita. Zlaté české ručičky (1/3)
Dokuseriál
-
Piana do škol. Odstartovalo další kolo projektu, do kterého se můžou zapojit ZUŠ z celé republiky
Zprávy pro Královéhradecký kraj