Akcent
Kreativní průmysl prudce roste, stát ale více investuje do robotizace výroby. Pomůže UMPRUM definovat, co je český brand?
Akcent
Vltava
Pražská Vysoká škola uměleckoprůmyslová a Svaz průmyslu a dopravy ČR podepsaly loni memorandum o spolupráci. Jak se od té doby daří propojit český průmysl s kreativními uměleckými obory? Jak si mohou obě sféry pomoci? Měla by škola jako UMPRUM zakládat startupy a co chybí vznikající strategii pro rozvoj kreativního průmyslu? Na otázky Petry Kultové odpovídají Radek Sidun, prorektor pro vnější vztahy UMPRUM a Martin Wichterle ze Svazu průmyslu a dopravy České republiky.
Petra Kultová
Připravila: Petra Kultová
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Potřebují neziskové organizace dobrý marketing? Odpovídá Miroslav Čepický z Nadace rodiny Vlčkových
Jak to vidí...
-
Víří a poletuje kolem nás. Co ale prach říká o našem způsobu života?
ArtCafé
-
V Plzni mezi sebou soutěžili učni v opravě domácích spotřebičů
Zprávy pro Plzeňský kraj
-
Baví mě, že Open House dává lidem možnost ztotožnit se s místem, kde žijí, říká jeho ředitelka
Hovory
-
Prolomit vlny: Učňáky potřebují reformu, nikoliv nahánění žáků násilím a za trest
Prolomit vlny
-
Kdo neumí vydělat na inflaci, ať nepodniká, říká prezident Svazu průmyslu a obchodu
Dvacet minut Radiožurnálu
-
3D tisk, umělá inteligence, doprava… Jaké jsou největší...
Ranní interview