On Air
„Známky jsou k ničemu.“ V alternativní třídě pražského gymnázia si přestávky děti určují samy
On Air
Radio Wave
Lavice a nuda. Moje vzpomínky na základku a střední o moc pestřejší nejsou. O reformě českého školství se ostatně mluví už roky. Žáci „altu“ na pražské Zatlance ale znají školu jako místo, ze kterého si místo stresu a pocitu marnosti odnesou schopnost argumentovat, číst odborné texty v angličtině a spolupracovat s ostatními. Jak vypadá výuka bez pětek v žákovské, pětačtyřicetiminutovek odměřených zvoněním a biflování?
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
„K mediální výchově nám chybí podklady, vůbec nevíme, jak ji učit,“ říkají pedagogové
On Air
-
Thomas Kulidakis: Strašák jménem inkluzivní vzdělávání
Názory a argumenty
-
Přetěžujeme žáky? V matematice neučíme na střední škole to, co dřív na základní, říká pedagog
Debaty Plusu
-
Cukrařina je v kurzu. Táborské učiliště si může mezi uchazeči vybírat a praxe dělí na dvě směny
Zprávy z jižních Čech
-
Nejvíc se toho ve škole naučí ti, co mluví. Pomáhá i otázka „proč si to myslíš“, doporučují vědci
Věda Plus
-
Plaga: Kdyby stát převzal záruku za platy vysokoškolských pedagogů, zlomilo by to univerzitám páteř
Souvislosti Plus
-
Prolomit vlny: Učňáky potřebují reformu, nikoliv nahánění žáků násilím a za trest
Prolomit vlny
-
Jan Theodorich Doležal, průkopník českého lesnictví. A tak trochu Cimrman, po kterém zůstaly patenty
Historie Plus
-
1163. schůzka: Ve škamnách i za katedrou
Toulky českou minulostí