On Air
Naše instagramové profily živí společenské situace, shodují se autoři Masaryk_official a Nešlo by to levnějc?
On Air
Radio Wave
Osobní stránky nemají zdaleka tolik propracované a sledované jako své humoristické a trochu i edukační platformy. Profily na sociální síti Instagram fungují jako marketingové nástroje a nabízí autorům Masaryk_official (Jan Kára) a Nešlo by to levnějc? (Monika Simonová) velkou fanouškovskou základnu. „Je zásadní, že to lidi baví, spojuje je to téma. Osobní profily se zas tolik nesdílí,“ prozrazuje Monika.
Tereza Havlínková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Nejznámější česká influencerka Silvie Mahdal se proslavila svým uměním
Síťovka
-
Koubský: Musk je jako silný chlapeček, který je na pískovišti nový a chce, aby bylo odteď po jeho
Online Plus
-
Analýza sociálních sítí pomohla v objasnění atentátů z 11. září nebo při dopadení bin Ládina
Studio Leonardo
-
V leteckém muzeu Jana Kašpara v Pardubicích uvidíte staré stroje. A budete mít možnost se i proletět
Výlety