On Air
Místo jedné hned dvě obrazovky. Fenomén ovlivňuje reklamu i film
On Air
Místo jedné hned dvě obrazovky. Fenomén ovlivňuje reklamu i film
Radio Wave
Využívání potenciálu druhé obrazovky, na kterou je upřená pozornost diváka sledujícího současně televizní program, je už nějakou dobu sílícím marketingovým trendem. Pekárny tweetují v době vysílání Hry o trůny fotky koblih ve tvaru dračích vajíček, zatímco se další podniky snaží na Facebooku rýmovat své názvy se jmény seriálových postav. Na stoupající tendenci sledovat dvě obrazovky současně reaguje úsporným dávkováním informací i dokument Terror at the Mall.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Facebook v Austrálii zkoumá cílení reklamy na teenagery ve...
Děrné štítky
-
Ve vlastní šťávě: Kuchaři jsou trendy
Ve vlastní šťávě
-
Na kolik scének a panem Vajíčko byste si vzpomněli? Kouzelné retro se Zdeňkem Junákem
Srdcovky Zdeňka Junáka
-
Analytik Šlerka: Dějiny internetu jsou posety hroby sociálních sítí. Bude Twitter další?
Jak to vidí...
-
Ředitelka Letní Letné Pěkná Vrbíková: Na novém cirkusu mě baví jeho bezbřehost a pokoušení nemožného
Vizitka
-
Novináři i lovci velryb
Ranní úvaha