On Air
„K mediální výchově nám chybí podklady, vůbec nevíme, jak ji učit,“ říkají pedagogové
On Air
Radio Wave
Mediální výchova českých středoškoláků je podle odborníků i některých učitelů u nás dlouhodobě podceněná. Pedagogům chybí učebnice a často jim na tohle téma v češtině a občanské výchově nezbývá čas. O rozpoznávání falešných zpráv se přitom v poslední době mluví čím dál častěji. Jak rozeznat hoaxy a konspirační teorie od pravdivých zpráv, pomáhají ve třídách studentům vysvětlovat i vysokoškoláci ze spolku Zvol si info.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
„Známky jsou k ničemu.“ V alternativní třídě pražského gymnázia si přestávky děti určují samy
On Air
-
Jak budovat vztah žáků k dějepisu? Učit je bádat nebo začít od současnosti, navrhuje historik Činátl
Dvacet minut Radiožurnálu
-
1031. schůzka: Život a dílo pana řídícího učitele Raise
Toulky českou minulostí
-
Nejvíc se toho ve škole naučí ti, co mluví. Pomáhá i otázka „proč si to myslíš“, doporučují vědci
Věda Plus
-
Škola nemá být přípravou na přijímačky, rozvíjí málo nadaných dětí, upozorňuje školní inspekce
Interview Plus
-
Mám doma paní učitelku (1/4). Jak se z žáka stane učitel?
Dokuseriál
-
Petr Honzejk: Domácí úkoly na školách? Děti problém už dávno vyřešily
Názory a argumenty