On Air
Hra pro ty, co nemají co ztratit. Seriálový hit Squid Game je hlavně o světě plném soutěživosti
On Air
Radio Wave
Seriál Squid Game (česky Hra na oliheň) vyšel na Netflixu 17. září. Neuběhly ani dva týdny a devítidílné jihokorejské drama ovládlo žebříčky sledovanosti v 90 zemích světa. Čím diváky po celém světě tak uchvátilo? „Hra na oliheň vznikala vědomě jako bajka života v extrémně soutěživé společnosti,“ říká redaktor týdeníku Respekt Pavel Turek.
Vít Svoboda
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Už žádné ruiny olympijských monumentů. Sportovní události by mohly změnit pop-up stadiony
On Air
-
Filmy se zrychlují a blíží se videohrám. Češi ale technologie využívají málo, kritizuje mladý filmař
Hovory
-
Kouč Jandač: Nelíbí se mi přesuny hráčů mezi agenturami. Tlak na trenéra v národním týmu je velký
Na place
-
#annaismissing: Film se snaží nalákat mladé diváky, daří se to skrze jazyk, říká publicistka
Filmové premiéry Pavla Sladkého
-
Peru na 1940. Syrový humor České sody formoval generaci, kolik procent by se z ní natočilo dnes?
Kompot
-
Tchajwanci si své obchodní partnery hýčkají. Musí ale navázat osobní vztah, popisuje podnikatel
Interview Plus
-
V zimě na monoski, v létě na golfu. Když se člověk po úrazu zastaví, musí to znovu rozjet dál
Host ve studiu
-
Poslední rozhovor legendy televizní zábavy Gustava Oplustila: Dřív byl humor chytrý a čistý
Blízká setkání