On Air
Dolce&Gabbana prodává hidžáby. Módní průmysl se zaklíná inkluzivitou
On Air
Dolce&Gabbana prodává hidžáby. Módní průmysl se zaklíná inkluzivitou
Radio Wave
Značka Dolce&Gabbana nedávno zveřejnila první kolekci určenou pro muslimské ženy. Trhu s drahou módou dominují zákaznice z arabských zemí už léta, kolekce oděvů pro ženy, které jsou zvyklé se zahalovat, proto přichází překvapivě pozdě. Objevuje se však logicky jako součást nejviditelnějšího fashion trendu poslední doby – oslavování kulturní, rasové a genderové rozmanitosti.
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Umíte si představit, že by dnešní Egypťanky vypadaly takhle?
Zápisník zahraničních zpravodajů
-
„Dřív rocker, dnes muslimský radikál? V islámské vesnici v Bosně se to může stát,“ říká filmař
On Air
-
Břetislav Tureček: Šátek hidžáb je část muslimské identity....
Jak to vidí...
-
Elegantní můžete být i v pyžamu, říká studentka Ester Sidibe
Šatníky
-
Jan Fingerland: Princ Mohamed, černý panter Arábie
Názory a argumenty
-
„Jdu si nechat ušít prsa a pak vám je ukážu.“ Jak vypadá ideál krásy a co kvůli němu podstupujeme?
Sádlo
-
Víly v negližé a teniskách. Rozjasní móda třpytek a volánků těžkou dobu?
Radioporadna