On Air
Autenticita jako přirozená věrohodnost i marketingový nástroj. Proč ji neumíme jednoduše definovat?
On Air

Radio Wave
Všichni občas o někom, nebo něčem říkáme, že to je a nebo není autentické. Co tenhle pojem označuje, jak se mění podle kontextu ve kterém o něm přemýšlíme a kde se na něj soustředíme nejen v online prostředí. Na otevřeném setkání na toto téma, které organizovala platforma Fresh Eye, tak přišly na řadu pojmy jako domov, divočina, tradiční brambůrky nebo Kim Kardashian.
Tereza Havlínková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Bocian, cintorín, olovrant. Rozumíme slovenštině po 30 letech od rozdělení federace?
On Air
-
Hořím. Startuje nová podcastová série o tom jak pečovat a nevyhořet
Hořím
-
Host: Iva Málková, psycholožka a zakladatelka společnosti STOB
Noční Mikrofórum
-
Nekvalitní politici šíří kulturu strachu, vysvětluje filozofka Koubová
Studio Leonardo
-
Tikot aneb Lenka od 13 do 33 let. Jedinečný časosběrný dokument o „holce z děcáku“
Radiodokument
-
Facebook je pod palbou kritiky za to, že podvržené zprávy šířené prostřednictvím této sociální…
Dnešní Plus
-
Česká společnost rozdělená není. Naopak, město je s vesnicí prorostlé jak krkovička, tvrdí Sedláček
Leonardo Plus
-
Poslechněte si první část Vertikály
Vertikála
-
Proč mají Češi problém s alkoholem
Vinohradská 12